محمّدحسین حدّادزاده

و العصــ ـ ـ ـر (1) ان الانسان ... .

محمّدحسین حدّادزاده

و العصــ ـ ـ ـر (1) ان الانسان ... .

محمّدحسین حدّادزاده

به نام حضرت "دوست"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

پادگان آموزشی 01 تهران

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۰۰ ب.ظ

نقشۀ هوایی پادگان آموزشی 01 تهران. در تصویر آخر ایستگاه مترو شهید کلاهدوز که نزدیک پادگان هست مشخص هست. به سلامتی همه عزیزان وظیفه.

در مورد وسائل مورد نیاز دوران آموزشی هم من یه مطلب خونده بودم قبل از اعزام که خیلی به دردم خورد اما پیداش نکردم و به جاش دو مطلب زیر رو پیشنهاد میکنم بخونید

http://padafandhavayi.persianblog.ir/post/3/

http://sotvan2vom.blogfa.com/post-165.aspx

چند نکته هم با اجازه خودم اضافه کنم که؛

عموما بعد از معرفی و دادن استحقاقی (که همه استحقاقی رو هم عموما نمیدن!) چند روز مرخصی شهری میدن برای آماده کردن وسائل و لباسها. دوستان شهرستانی حواسشون جمع باشه که برای عوض کردن پوتین یا آماده کردن لباس خدمتتون باهاتون گرون حساب نکن + هزینه تاکسی ها!

پول زیادی برای روز اول لازم نیست همراهتون باشه به نظر من 30 هزار تومن کافیه

حتما کش برای گتر کردن شلوار خدمت و دستمال کوچیکی برای پاک کردن پوتین و چندتا سوزن قفلی ببرید، بردنش راحت تر از تهیه اش هست تو دوران مرخصیه چند روزه است.

دوران آموزشی دوران زودگذریه برای همین هرچه قدر هم سخت بگیرن، سخت نمیگذره. سعی کنین دوستان خوبی پیدا کنین.

یا حق

نقشه پادگان آموزشی 01 تهران

نقشه پادگان آموزشی 01 تهران

نقشۀ پادگان آموزشی 01 تهران

نقشۀ پادگان آموزشی 01 تهران

۹۲/۰۳/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدحسین حدادزاده

تهران

خدمت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی