محمّدحسین حدّادزاده

و العصــ ـ ـ ـر (1) ان الانسان ... .

محمّدحسین حدّادزاده

و العصــ ـ ـ ـر (1) ان الانسان ... .

محمّدحسین حدّادزاده

به نام حضرت "دوست"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

جذابیت نگاه متفاوت شریعتمداری!

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۳۸ ب.ظ

اتفاق جالبی بود

امروز که به میدان مجاهدین رفته‌بودم تا برای ثبت یک اتفاق تاریخی چند روزنامه بخرم! تنها دو روزنامه تمام شده بود

کیهان و وطن امروز.

دو منتقد اصلی توافق هسته‌ای.

من هنوز هم به عدم خوشبینی رهبری فکر میکنم و این روزهای مهم سه ماهه.

وطن امروز

۹۴/۰۱/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدحسین حدادزاده

ایران

دکتر ظریف

روزگار

نظرات  (۱)

سلام بر دوست دوست داشتنی و اندیشمند خودم.
یک نکته! می دونی چرا اون دوتا روزنامه تموم شده بود؟ نه به این خاطر که خیلی ها اونا رو خریده اند که ببینند چی میگن؛ بلکه یه عده کمی تعداد زیادی شونو می خرن تا بدست مردم نیفتن.
تو دانشگاه که بودیم، وقتی نشریه مثلا بسیج دانشگاه میومد،چند نفری بودند که مخفیانه نصفشون رو بر میداشتن مینداختن سطل آشغال.
البته بنده این کار ناصواب اونها رو تایید نمی کنم. بلکه منظورم اینه که احتمالا داستان از این قراره.
پاسخ:
درود بر رفیق شفیق و عزیز من، فرشید عزیز
حتما که عجیب نیست این نظر تو، اما ارزش کمی تحقیق بیشتر رو داره.
حتما می‌پرسم و نتیجه رو بهت می‌گم.
ممنون که هستی :-)
و ممنون که یکی از بهترین‌ها هستی.
یا حق.
راستی در اون "زمینه" هم حق با شما بود :-) بسی سپاس.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی