محمّدحسین حدّادزاده

و العصــ ـ ـ ـر (1) ان الانسان ... .

محمّدحسین حدّادزاده

و العصــ ـ ـ ـر (1) ان الانسان ... .

محمّدحسین حدّادزاده

به نام حضرت "دوست"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

باران

چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳ ق.ظ

باران

چــه دلتنگ بارانم، 

که "حنانه" است، مادر آب؛

آب، مریمی مقدس که روح خدا او را بارور گردانیده.

خداوندا

چه لب تشنه

منتظر مسیح رحمتت نشسته ایم.

۹۳/۱۰/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدحسین حدادزاده

باران

نظرات  (۲)

سلام رفیق!
چرا گوشیت خاموشه؟
مردیم از دلتنگی
پاسخ:
فرشید جان من، عزیز من، برادر من، رفیق من.
شرمنده فرشید، سیم کارتم سوخت. یک هفته مونده به ترخیص سوخت، داخل پادگان خخخ
خودم تماس می گیرم باهات. ببخش.

۱۷ دی ۹۳ ، ۱۰:۳۴ خرید ملک در ترکیه
خیلی قشنگ بود....
پاسخ:

سپاس.

:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی